Here is what I got so far:
--- Quote Start ---
# Create external XTAL Clock input
create_clock -name {CLK_50MHZ_PLL[4]} -period 20.000 -waveform { 0.000 10.000 } [get_ports {CLK_50MHZ_PLL[4]}]
# Create PLL Generated Clocks 100MHz and 25MHz
create_generated_clock -name {clk} -source [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|inclk[0]}] -duty_cycle 50.000 -multiply_by 2 -master_clock {CLK_50MHZ_PLL[4]} [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|clk[0]}]
create_generated_clock -name {clk_asmi} -source [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|inclk[0]}] -duty_cycle 50.000 -multiply_by 1 -divide_by 2 -master_clock {CLK_50MHZ_PLL[4]} [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|clk[1]}]
# Constrain the *ALTERA_DCLK output port from the ALTASMI_PARALLEL megafunction
set_min_delay -from [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|clk[1]}] -to [get_ports {*ALTERA_DCLK}] 5.1
set_max_delay -from [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|clk[1]}] -to [get_ports {*ALTERA_DCLK}] 7.1
# EPCS clk (virtual clock at the input pin of the EPCS device)
create_generated_clock -name {clk_epcs} -source [get_pins {pll|altpll_component|auto_generated|pll1|clk[1]}] [get_ports {*ALTERA_DCLK}]
set_max_skew -from [get_clocks {clk_epcs}] -to [get_ports {*ALTERA_DCLK}] 0.2
# Set Clock Uncertainty
derive_clock_uncertainty
# Board trace delays
set max_btd 0.2
set min_btd 0.1
# Set Input Delay, see Table 3-17 of the EPCS Datasheet# **************************************************************
set_input_delay -max [expr $max_btd +8 +$max_btd] -clock { epcs_dclk } -clock_fall [get_ports {*ALTERA_DATA0}]
set_input_delay -min [expr $min_btd +5 +$min_btd] -clock { epcs_dclk } -clock_fall [get_ports {*ALTERA_DATA0}]
# Set Output Delay, see Table 3-16 of the EPCS Datasheet# **************************************************************# Do not violate tSLCH (t ce setup)
set_output_delay -add_delay -max -clock [get_clocks {clk_epcs}] [expr +$max_btd +10 -$min_btd] [get_ports {*ALTERA_SCE}]# Do not violate tCHSL (t ce hold)
set_output_delay -add_delay -min -clock [get_clocks {clk_epcs}] -[expr +$min_btd +10 -$max_btd] [get_ports {*ALTERA_SCE}]
# Do not violate tDVCH (t data setup)
set_output_delay -add_delay -max -clock [get_clocks {clk_epcs}] [expr +$max_btd +5 -$min_btd] [get_ports {*ALTERA_SDO}]# Do not violate tCHDX (t data hold)
set_output_delay -add_delay -min -clock [get_clocks {clk_epcs}] -[expr +$min_btd +5 -$max_btd] [get_ports {*ALTERA_SDO}]
--- Quote End ---